יוסי דגן: "יש מאות מבנים ערביים לא חוקיים ורק לנו הורסים"

    אסתי פלד No Comments on יוסי דגן: "יש מאות מבנים ערביים לא חוקיים ורק לנו הורסים"

    ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן במהדורה המרכזית: "בגבעות ליד יצהר יש מאות מבנים לא חוקיים שנבנו על ידי ערבים ולא נהרסו. יתרה מכך, מעבר לכביש יש מסגד ענק שבג"ץ הוציא עליו צו הריסה חלוט לפני למעלה מעשר שנים, אז שלא ידברו איתנו על השלטון החוק. כולם מבינים שזה אירוע מדיני"

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הריסת הגבעות בבנימין. "אני רוצה לקוות שמדובר בזנב מהממשלה הקודמת".

    לדבריו "אני לא נכנס לסוגיה של חוקיות אותו כרם ליד יצהר כי בגבעות ליד יצהר יש מאות מבנים לא חוקיים שנבנו על ידי ערבים ולא נהרסו. יתרה מכך, מעבר לכביש יש מבנים לא חוקיים ומסגד ענק שבג"ץ הוציא עליו צו הריסה חלוט לפני למעלה מעשר שנים, אז שלא ידברו איתנו על השלטון החוק. כולם מבינים שזה אירוע מדיני".

    הוא התייחס למשימות העומדות בפתחה של הממשלה החדשה בנושא ההתיישבות: "חומש ואביתר. באביתר יש הסכם שאותו צריך לקיים. אין תשובה ציונית הולמת ונכונה יותר לפיגועים שאירעו שם. ממשלת ישראל צריכה לקבל החלטה. זה בהסכמים וחתומים על זה גם סמוטריץ, גלנט גולדקנופף. הממשלה חייבת לקבל החלטה ולהכריז עליה יישוב יהודי. הדבר הנכון והמתחייב לעשות לתיקון עוול ההתנתקות. המבחן שלהו הוא בחומש".



    0 תגובות